Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 28, 2012

Tahniah dan Takziah

Assalamualaikum wbt

Saya nak amik kesempatan ni nak ucap tahniah kpd kawan-kawan TTC bloggers yang dah berjaya pregnant.. Tintaku Nurryama and Mahu Jadi Ibu, semoga Allah lindungi dan pelihara kamu dan baby sehingga selamat melahirkan.. take care yea.. and to other TTCs yg juga dah pregnant tapi saya belum tahu, tahniah juga dan semoga dalam lindungan Allah selalu.. jaga diri and kandungan baik-baik yea? (^-^) Doakan kami TTC yg belum tiba rezeki lagi ni supaya dikurniakan kesabaran dan ketabahan dalam berusaha mendapatkan zuriat ni ek? dan smg rezeki kami juga bakal tiba tidak lama lagi.. Ameen, Allahumma Ameen.. (^-^)

Dan saya baru je dapat tahu semalam dari FB salah seorang teman lama saya yg dah lama saya tak dengar khabar , bahawa anak keduanya telah pun meninggal dunia awal Januari lalu kalau tak silap perkiraan saya.. tak silap saya anak beliau lahir awal Mei 2011, kena induce ke czer, sebab ada complication.. dan melalui gambar yg teman saya ni post di FB beliau, anaknya mungkin menghadapi sumbing yg agak teruk (I'm sorry cant describe in detail, I just feel bad coz I didnt knew it earlier).. dalam gambar tersebut bayi teman saya dipasang tiub di mulutnya, mungkin untuk masuk susu dan bernafas.. smg arwah bayi lelaki teman saya dirahmati Allah, dan smg teman saya dapat teruskan hidup dgn tabah.. Ameen, Ya Rabbal 'Alameen..

Wassalam

2 comments:

  1. hi adah, tq follow blog arnorsaadah.
    by any chance, nama kita sama ke?

    happy blogging :)
    salam perkenalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi.. (^-^) a ah la awak, naa kita sama.. cuma pangkal je beza.. nama saya azimatul saadah.. salam kenal jugak.. (^-^) sory lambat reply yea..

      Delete