Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 3, 2012

CD15

Assalamualaikum wbt

Hya dears.. saya nak cerita tentang CD15 saya.. hari ni suhu naik semula selepas jatuh dua hari.. so saya kira semalam adalah hari ovulation saya.. harap-harapnya adalah rezeki kami bulan ni kan? Ameen, insyaAllah.. (^-^) so, tiga empat hari ni saya kerap rasa pening-pening, dan adakalanya mual.. lagi-lagi lepas makan.. sekarang ni pun tengah rasa pening dan mual.. pastu rasa letih je sepanjang minggu ni.. then dengan gusi berdarahnya, gigi pulak sengal-sengal manja pulak tu.. dan dah dua tiga hari juga belakang ni sakit.. dan juga perut cramp dari semalam.. fluttering uterus memang la ada rasa sehari dua ni.. breast pun kadang ada rasa sengal-sengal and mencucuk sikit.. entahlah.. sejak kawen ni tanda period pun dah jadi tanda ovulate.. dan bila nak period pelik-pelik pulak simptomnya.. orang pregnant pun kalah.. hehe.. takpelah, yang penting period saya masih lagi dalam kategori teratur.. harap adala rezeki kami kan? bulan-bulan lepas ada je yang menghalangnya, demam la, fungus la, hubby out station la, balik kampung la.. dan bulan ni rasanya takde apa halangan besar.. jadi, bulan ni ada sedikit rasa pengharapan di situ.. hehe.. insyaAllah, semoga Allah makbulkan hajat saya ni.. Ameen, Allahumma Ameen.. take care yea dears.. (^-^)

Wassalam

No comments:

Post a Comment