Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 11, 2012

Bleeding Gums and Minor Toothache, Plus Blurry Vision

Assalamualaikum wbt

Hye dearest dears.. (^-^) yea, saya mengalami gusi berdarah masa gosok gigi pagi tadi.. hari tu (tak ingat bila) ada juga masa gosok gigi tu ada darah kat waste ubat gigi tu.. tapi takdela pulak banyak macam ni.. then yang peliknya memang gusi berdarah tapi takdela sakit atau pedih macam selalu tu.. nak kata ganas sangat saya gosok gigi tak jugak.. macam biasa je.. gigi pun rasa sengal-sengal ubi je.. takdela ngilu yang teramat ke, sakit ke, rasa nak tercabut ke.. hm, hormonal changes kot kan? dahla sight vision saya ni macam dah nak suh tukar power lense spec saya je.. hm, bila usia dah meningkat ni, macam-macam kan? apapun, andai ini petanda kepada sesuatu yang positif yang kami tunggu-tunggu dan harap-harap selama ni, syukur Alhamdulillah.. dan andai juga ianya bukan petanda kepada double line dan positif itu, harapnya ianya bukanlah kerana penyakit yang merbahaya dan masih boleh dan mudah diubati.. itu sahaja harapan saya buat masa ini.. hanya berserah kepada Allah, dan redha atas segala ketentuan-Nya.. namun, usaha tetap usaha.. ikhtiar tetap diteruskan walau hanya sedikit.. dan pengharapan tetap kepada DIA yang Maha Mengetahui dan Berkuasa atas segalanya.. apapun, kenala tunggu weekend depan untuk kepastian masalah bleeding gums ni kan? cuma sekarang ni saya jadi agak blur bila nak jangka masa menses saya.. yealah, kalau sampai FF saya pun masih tak dapat lagi nak detect Ovulation, macam mana pulak nak expect menses kan? tapi kalau ikut perkiraan saya, CD 14 saya dah Ovulate.. maybe FF tak dapat confirmkan sebab CM saya yang mungkin tak sepadan dengan normal CM masa Ovulation dan juga saya demam sikit masa CD 15 tu.. entahlah.. tunggu jelah next week.. kalau delay 9 bulan 10 hari, syukur Alhamdulillah.. kalau tak, takpelah.. usaha lagi.. tunggu je menses datang dan start new cycle with another efforts and determination, plus strength.. (^-^)

k la dears yea.. daaaa.. (^-^)

Wassalam 

No comments:

Post a Comment