Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 28, 2012

New Cycle Begin

Assalamualaikum wbt

Hye dears.. How's ur weekend? hope everything went well yea? as for me, I already got my menses last Saturday noon.. already knew that I'll having my menses in the morning since I dont feel comfortable on the abdomen area.. and just when I'm got into the toilet to put on the pad, I feel it flowing down and stained my liner.. and it flowed again when I'm peeing.. menses kali ni takde rasa senggugut Alhamdulillah, and that made me kept guessing when my menses will be coming.. what I felt before menses was just rasa nak buang angin tapi rasa macam a bit hard nak keluarkan angin tu, whether through burping or farting.. maybe sebab I took laxative pills for constipation, so I dont feel the senggugut.. (erk, ye ke sebab tu?) then time tu dalam sehari dua memang I tak amik Jus Delima.. sebab I dah amik Hi-Goat kan, takut ada effect berlawan pulak.. so whenever I drink Hi-Goat, I wont take Jus Delima.. like today.. =) dan sekarang ni saya sedang mencari mana nak cari Virgin Coconut Oil (VCO) as supplements.. and maybe Vitex.. especially when my menses cycles getting topsy turvy since I got married ni, I think I really need supplement untuk menyembuhkan apa yg bermasalah dalam tubuh saya ni, and to get pregnant InsyaAllah.. apapun, memang I feel grateful coz at last I got my menses.. at least mudah I nak plan for the next percubaan untuk mendapatkan zuriat.. dan entah kenapa saya ada instinct yg mengatakan bahawa masa untuk saya mendapat khabar gembira yg terindah itu semakin hari semakin mendekat.. harapnya, cycle kali ni membuahkan hasil.. rasanya sebab senggugut saya dah hilang kot saya rasa macam tu.. dan harapnya no more yeast infections after this..

oh yea, sebelum terlupa, saya dah pun start minum air rebusan taugeh semula.. saya rasa macam dapat semangat baru la cycle kali ni.. dan InsyaAllah saya nak p berurut lagi weekend ni.. dah alang-alang balik TPG kan, so amiklah peluang yg ada untuk menambah usaha saya nakkan baby ni.. semoga Allah memakbulkan doa dan harapan serta impian kita para insan TTC ni untuk mendapat zuriat yg soleh dan solehah, yg sehat sempurna sifat fizikal, mental dan rohaninya, yg mulia akhlaknya, yg taat kepada Allah yg menciptanya dan patuh kpd kita ibu bapanya.. Ameen  Ya Allah, Ameen Ya Rabbal 'Alameen..  

Till then yea dears, daaaaaa!! (^-^)

Luv,
Adah

Wassalam

No comments:

Post a Comment