Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 8, 2012

Gedebuk!!

Assalamualaikum wbt

Saya sedang bersedih di kala ini sebab tadi pagi masa turun tangga rumah nak ke tempat kerja saya telah terjatuh gedebuk!! huhu.. baik sempat capai railing tangga tu, kalau tak confirm terhantuk dan mungkin lagi hebat momentum dan jarak jatuhan saya itu.. dan baik juga punggung saya sudah ada banyak isi, kalau tak mesti sakit tulang punggung saya menerima hentakan.. Alhamdulillah, Allah sedang uji saya.. apa taknya, ntah apa yang saya angankan sampai boleh tersangkut kaki kat kain baju saya lalu terjatuh.. uhhu.. yang terharunya, waktu saya tengah menangis tahan sakit dan nak turun tangga, our dear little cat berlari-lari dari dapur datang ke tangga dan mengiau-ngiau nak tahu apa jadi.. dahla dia buat muka comel masa tu.. baik kaki tengah sakit.. kalau tak, memang la saya meluru terus peluk dia.. hehe.. apapun, terima kasih Ya Allah sebab jatuhan itu tidak terlalu teruk.. dan saya berharap sekiranya telah wujud nyawa di dalam rahim saya ini, ia tidak terkesan dengan jatuhan saya tadi.. semoga Allah memelihara keselamatannya di dalam rahim saya.. Ameen.. namun kiranya belum ada lagi nyawa tercipta di dalam sana, saya berharap jatuhan tadi tidak memberi apa-apa kesan yang membahayakan kesihatan saya.. lebih-lebih pun hanya terpeleot kaki, ya, kaki saya masih terasa sakit hingga kini.. namun saya redha.. kerana sakit itu kan penawar dosa.. lebih mengingatkan kita kepada Allah SWT.. InsyaAllah.. (^-^)

Dan hari ini adalah CD 20 kitaran kali ini.. Walaupun Fertility Friend saya masih belum mengesan bila ovulasi berlaku, saya kira ianya telah pun berlaku pada CD 14 lalu.. dan saya berharap kali ini usaha kami berjaya.. Ameen.. sekarang ini mungkin tinggal dalam seminggu sebelum jangkaan kitar baru.. jadi saya berharap pembahagian sel telah berlaku dengan sempurna di dalam rahim saya, dan bakal berlaku penempelan ke dinding rahim saya sedikit masa lagi.. entah kenapa keyakinan untuk berjaya kali ini ada.. tapi apapun, saya tetap berserah kepada Allah SWT..

K dears, daaa..

P/S: Maafkan saya kerana secara tiba-tiba lenggok bahasa post saya kali ini berubah.. mungkin kerana akibat terjatuh pagi tadi, justeru ada sedikit kesan kepada cara saya mengekspresi cerita saya ke dalam post ini.. huhu.. ampun ya.. daaaaaaaaa (^-^)

Wassalam 

No comments:

Post a Comment