Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 9, 2011

Diarrhea..

Assalamualaikum wbt

Hye dears.. minggu ni dua hari saya amik mc disebabkan diarrhea.. tak tau lah macam mana boleh dapat diarrhea ni sebab saya cuma makan makanan dari umah je.. agaknya sebab family saya balik dari Kelantan hantar rombongan meminang sepupu saya hari tu kot.. diorang balik pun kena diarrhea jugak.. sampai ayah yang terus p out station ke Sabah dan angah yang tinggal menyewa kat KL tu pun kena gak.. saya yang tak p pun terjangkit sekali.. huhu.. tapi masa Isnin & Selasa tu saya puasa.. hari Selasa la start kenanya.. tapi tak teruk sangat, maybe sebab puasa kot.. saya pun mc la Selasa tu sebab pagi-pagi asyik ke toilet je kejenye.. tapi masa p klinik tu dah ok dah.. sebab makanan dah habis keluar dan saya takde makan ape-ape lagi sebab puasa kan.. nak buka tapi sayang, lagi-lagi bila tengah hari tu dah reda.. dan Alhamdulillah bila malam dah ok.. so Rabu tu saya pun pegila keje.. tapi, huhu.. sepanjang hari Rabu tu adala dalam 10 kali saya buat lawatan rasmi ke toilet.. huhu.. sangat penat.. since macam makin teruk je, plus demam pulak pagi Khamis tu, saya mc la lagi.. tak larat la kan kalau asyik nak ke toilet je kejenye.. dengan demam lagi.. nak buat keje pun tak selesa.. sampai nak makan pun takut.. p amik mc kat klinik lain pulak.. tapi masa p klinik demam dah ok.. thanks Allah, and thanks to my bantal sejuk (takut nak makan ubat masa 2WW ni.. so bantal sejuk je lah peneman setia untuk ubat demam saya :)) hehe.. doctor pesan suruh makan bubur nasi dan roti je.. tak boleh minum susu.. tapi mana kenyang makan bubur nasi.. lunch je saya makan bubur nasi, tapi dinner mama masak nasi lemak, apalagi..... ngap je la.. bak kata mama, makan je.. ubat ada.. hehe.. tapi Alhamdulillah saya rasa kurang sikit diarrhea tu.. :) k, sekian ceritera saya untuk kisah ini pada hari ini.. daaaa dears!! :p

Wassalam

No comments:

Post a Comment