Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 2, 2011

Cycles after Marriage

Asslamualaikum wbt..

Hi dears..  macam yang dah saya sebut tadi, saya nak post tentang menses cycles saya selepas kahwin ni.. ini agak penting kot bagi saya sebab boleh tengok pattern cycles and maybe boleh jugak agak-agak bilanya time ovulasi saya.. (^-^) - saya menikah 29hb May 2011..

May 2011 - 13hb - 19hb & 27hb - 1hb
June 2011 - 17hb - 23hb
July 2011 - 20hb - 25hb
August 2011 - 17hb - 22hb
September 2011 - 16hb - 21hb
October 2011 - 22hb - 25hb (lewat seminggu.. rasanya sebab saya demam panas kot masa expected O)
November 2011 - 18hb - 23hb

masa bulan wedding hari tu memang menses sengal sikit.. stress kot.. yang second menses tu tak banyak mana pun keluarnya.. but then still considered as menses jugakla.. after that cycle mula back on track.. cuma on October to lewat seminggu.. masa tu kena UTI (kencing kotor).. ingat dah lekat, rupanya kena UTI.. detect UTI on the fourth day delay.. check UPT gak masa ni, tapi negative.. three days after that my menses come.. masa ni sedih sangat sangat sebab dah delay kan.. siap nangis lagi kat Mr Ryo.. takpelah, dah memang belum rezeki kami lagi.. (^-^)

k dears, daaaa.... =)

Wassalam

No comments:

Post a Comment