Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 23, 2012

1st Ultrasound Scan

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Hye dears.. saya dah buat first ultrasound scan kat Az-Zahrah Bandar Tech last Sunday.. Alhamdulillah, semua pun ok.. ada la nampak heartbeat baby tapi tak clear sangat pun sebab kalau ikut scan tu baby baru 5 weeks.. though kalau ikut LMP dah 7 weeks dah.. doctor kata datang lagi 4 weeks, insyaAllah nampak dah semua.. (^-^) bawah ni gambar 1st scan baby.. 

kecik lagi baby mummy ni.. yg atas besar tu bladder.. tengah tahan nak 'kench' masa ni.. huhu
 apa pun, saya sangat-sangat bersyukur sebab baby is growing so well in my womb, Alhamdulillah, syukur sangat-sangat.. lega sikit bila dapat scan.. tak sabar nak tunggu next visit, mesti baby dah besar and dah bergerak aktif.. insyaAllah (^-^)

Oh yeah, saya tengah minum Anmum Materna sekarang, choc flavour.. ak la jugak.. tapi muak skit sebab ikut sukatan betul 4 scoop kan? kalau saya buat sendiri kadang saya tak letak 4 scoop penuh.. kalau hubby buatkan penuh-penuh.. jadi agak pekat.. huhu.. before this minum Dumil Mama, then bila dah habis saya suh hubby beli lagi, kalau takde baru beli Anmum ni.. tapi hubby beli both.. adeh, takpelah.. minum jela, orang dah belikan.. hehe..

Anmum Materna Choc Flavor & Dumil Mama

Ok dears, sekian utk kali ni.. daaaaa!!

Luv,
Adah

Wassalam

2 comments:

  1. boleh tambah VCO sebagai suppliment ketika pregnant n boleh sambung terus sampai bersalin dalam pantang semua untuk tambah susu n tenaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks atas info yea.. (^-^) VCO hari tu ada lagi, tapi selalu lupa nak makan.. huhu.. nak start semula la pasni.. thanks sekali lagi yea sha.. (^-^)

      Delete