Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 18, 2011

Brown Spot..

Assalamualaikum w.b.t....


Hye kawan-kawan..
hari ni saya rasa semuanya berjalan dengan lancar.. though mama tak jadi p PD untuk aktiviti tahunan pelatih CP (Cerebral Palsy) bermula hari ini hingga Ahad disebabkan dirrheoa.. though hari ni Mr Ryo siap lambat sebab saya pun siap lambat (biasanya saya akan mandi dulu baru Mr Ryo mandi).. So, disebabkan pagi tadi saya dah pakai pad siap2, so bila the brown spot keluar takdela terlekat dekat panty.. saya takdela terasa kecewa ke apa.. just rasa "owh, dah keluar spot.. period ni kot.. " though still harap itu adalah implantation bleeding, tapi kekecewaan itu tidaklah seperti bulan2 yang lepas.. siap nangis lagi kat Mr Ryo.. hehe.. sungguh cengeng dan gembeng saya ni kan??

well, sekiranya brown spot itu adalah miss P, saya redha.. Allah belum lagi nak beri rezeki zuriat kepada kami.. jadinya, bolehlah 'berjuang di medan perang' lagi di cycle baru ni.. hehe (^-^) apapun, tunggu je lah discharge seterusnya nanti macam mana, kalau dah bertukar kepada normal menses discharge Alhamdulillah.. dan kalau still spotting macam ni until Ahad, saya nak p klinik lah.. kotla kan itu adalah sign for the very awaited good news ;))))) insyaAllah.. apapun hasilnya, saya tetap bersyukur.. saya percaya ini adalah ujian yang terindah dari Allah.. sekurang-kurangnya banyak ilmu yang saya boleh dapat hasil daripada penantian ini.. dan sekurang-kurangnya, saya dapat lebih mendekatkan diri kepada Allah.. and boleh mengada-ngada dan bermanja-manja lebih lama dengan Mr Ryo kecintaan saya tu.. hehe ;p

ok guys, need to go now.. nak sambung keje.. see you then yea?! daaaaaaaaaa

Wassalam

No comments:

Post a Comment